13 Temmuz 2008 Pazar

Alanya kupası




tarih gibi olan yazıda yazdığım gibi ben ted ankara kolejinin kalecisiyim.bizim ted ankara 2. oldu
büyüklerimiz ise 1. oldu.turnuvayı sorarsanız yoğun programlarla geçti hergün hergün maç insanı yoruyor.yeni hocamız çok disiplinli ve güzel eeeee milli takım antrenörü.bizim maçlarımız sırasıyla;
İzmir mev urla-ted ankara :5-9
ted ankara-ahi evran:9-4
istek koleji-ted ankara:8-1
ted ankara-gazi koleji b:7-2
çamlıca özel kalem koleji-ted ankara:4-10
sıralama:
1.istek spor
2.ted ankara
3.izmir mev urla
4.çamlıca özel kalem koleji
5.ahi evran
6.gazi koleji b
Aslında bu benim için bir tatil ve izci kampı gibi bişeydi.çok yorucuydu ama bi hayli güzeldi.
alanyadan ankaraya dönmedim annemler beni aldı antalyaya tatile gittik.otel güzeldi ama otelde hasta oldum oradan 1 gün ankaraya gelip Cennet Kefkenimizin mavi sularına ve güzel fenerine geldim(sonunda hiç gelmicem sandım):)))))

6 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

canım benim ilk yorumunu ben yazayım sana.çok güzel yazmışsın tebrik ederim seni. ayrıca 2. olduğunuz için de turnuvada tebrik ediyorum.çok güzel bir kaleci olduğuna eminim.yiğit abin de seni çok öpüyor. seni seviyoruz.yeni yazılarını bekliyoruz..hoşçakal

mis dedi ki...

Derincim valla süpersin hayatım.
Seninle gurur duyuyorum. Ekranın çok zor okunuyor gibi geldi bana. Bize biraz daha kendinden bahset. Seni daha fazla tanıyalım.
Kucak dolusu öpücükler

Adsız dedi ki...

Aslanım benim harika olmuş.Senin gibi tanıyor olmak insanı mutlu ediyor.Yeni haberlerini bekliyorum.Seni bir kere daha kutlarım.Seni kocaman öpüyorum......Harikasın...

derin dedi ki...

dombiliciğim sen çok harika ve atak bir kalecisin(seni hiç maçlarda izlemedim ama denizde izledim.çok iyi atlıyorsun.)senin ilerde büyük adam olacağına inanıyorum seni seviyorum ve bloğun çok güzel olmuş tebrik ediyorum yeni yazılarını bekliyorum..hoşçakal.

gül teyze

derin dedi ki...

torununm derini çok özlemişim derini yanımda görünceçok sevindim.
oh dedim gene benim kavga edebileceğim bir adam geldi.ben torunumu hem severim hem döverim.eve gelişinden çok memnun oldum çok sevinndim hele yeni kaleciliğine rağmen hentbolde başarılı olmasını gururla takip etmekteyim.Gene maçlarına gidip onu yuhalamak istiyorum çünkü yuhaladığım zaman bana çok kızıyo.bana bi ..... diyemiyo.onu çok seviyorum yanımdan ayrılmasını istemiyorum

deden mete

derin eryilmaz dedi ki...

dede ve yorum yapan herkeses teşekkürler.çok güzel yorumlar yapmışsınız.sizinde bloğunuza ben yorum yapacağım.muck