25 Temmuz 2008 Cuma

ahi evran maçımız

Aslında biz otobüste bu okulla gittik.Biz sizi yeneriz demişlerdi.maçta biz onları yendik ama geçen maçtaki gibi değildik o maçtan 4 kat daha kötüydük.ama yinede maçı yendik.hoca bizi baya azarladı ama olan bize oldu.maçı yenmemize rağmen ben maça yenildik sayıyorum.maçta ben yine iyiydim(bence baskası beni değerlendirmeli ama.)maçtaki ilk 2 golü biz attık sonra onlar 1 tane attılar.sonra biz gol atamadık.onlarada attırmadım savunmanın büyük katkısı vardı.sonra biz skoru 4-1 yaptık onlar 7 metre atışındanattılar.bizmaçı 8-1 felan yaptık.sonra onlar iki gol attı.bizden onur kanattan mütiş bi gol attı ben son atağın gol olmasına izin vermedim ve hakem maçı bitirdi.

1 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Derincim afferim sana.Çok iyi bir hakem olduğuna eminim.Ve daha çok çaba gösterirsen daha da iyi olursun.Blogundaki resmin de pek yakışıklı çıkmış. Yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyoruz. Kefkende geçirdiğin günlerinle ilgili yazılar da yazabilirsin bence. Yazacak çok şeyin olmalı değil mi? öptük seni kocaman. yakında geliyoruz seni çok özledik yiğit abin de ben de..herkese selamlar öpücükler:)